پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





جنایات داعش در مناطق سنی نشین به روایت تصویر
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 1512
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

جنایات داعش در کردستان عراق به روایت تصویر

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,



بازدید : 986
نویسنده : محمد رضا نجفی

عکس زنان شجاعی که با گروهک تروریستی داعش می جنگند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: زنان شجاه-زنانی که با داعش می جنگند- داعش و جنگ و مبارزه زنان- پاسخ جنایات داعش توسط زنان ,



بخشنامه تبعیض آمیز جهانگیری درباره حقوق کارمندان
نوشته شده در چهار شنبه 29 بهمن 1393
بازدید : 563
نویسنده : محمد رضا نجفی

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به بخشنامه دولت برای افزایش 25 تا 35 درصدی فوق‌العاده شغل کارمندان ستادی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: دولت هر ساله در قانون بودجه سالانه درصد حقوق کارمندان را اعلام می کند، بر همین اساس امسال نیز افزایش حقوق کارمندان 14 درصد در نظر گرفته شد. این در حالی است که قانون خدمات کشوری می گوید باید به نرخ تورم، حقوق کارمندان افزایش یابد.

. در این حالت سطح کیفی خدمات افزایش و تعرفه های آنها متناسب با خدمات می‌شود. راه حلی برای رونق تلفن‌های ثابت با راه اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کشور، یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، تولید و ارایه محتوای مناسب با شرایط و فرهنگ کشور به کاربران شبکه‌های باند وسیع است، لذا با توجه

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق قانون خدمات کشوری پرداخت هرگونه وجه خارج از چارچوب این قانون ممنوع و دخل و تصرف در بیت‌المال است.

کنونی در بازار رقابت به افزایش تعداد کابرانش نیز منجر شود. یکی از مواردی که می تواند اپراتورهای اصلی را در انجام ارایه خدمات مناسب به کاربران یاری رساند؛ راه‌اندازی اپراتورهای مجازی تلفن همراه است. لزوم تعجیل در صدور پروانه راه‌اندازی ایران به عنوان یکی از کشورهایی که به تازگی اقدام به راه اندازی ن

 

عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: در این فصل از سال بخشنامه دولت در اختصاص 35 درصدی فوق‌العاده شغل به دستگاه‌های ستادی وزارتخانه‌ها امری غیرمعمول است. این در حالی است که دستگاه‌‌های ستادی در پایتخت یا برخی مراکز استان‌ها مستقر می باشد و دستگاه‌های صف در روستاها و شهرهای کوچک مستقر هستند، کارمندان پایتخت یا مراکز استان‌ها درآمد بیشتری داشته و پاداش و اضافه‌کار دریافت می کنند که کارمندان روستاها و شهرهای کوچک از آن محروم می‌باشند.

ح) حالت به واحده طول در تحفیف و چالش اصلی اپراتورها ارتقای شبکه‌های ارتباط سیار به نسل سوم و چهارم با مباحثی چون محتوا و نحوه ارایه سرویس‌های مناسب همراه بود. یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که برای یک اپراتور مطرح می‌شود این است که با توجه به زیرساخت های موجود چه سرویس‌هایی را می تواند به کاربران خود

 

وی با انتقاد از عدم پرداخت فوق‌العاده شغل به فرهنگیان گفت: ستاد آموزش و پرورش در پایتخت مستقر است و کاری انجام نمی دهد، معلمان جزء ستاد نیستند و بار اصلی کار آموزش و پرورش روی دوش آنها است.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی که دولت بارها اعلام کرده پولی برای افزایش حقوق فرهنگیان و یا معوقات آنان ندارد، پرداخت فوق‌العاده شغل به ستادها چیزی جز باندبازی و گروه‌بازی نیست.

نماینده مردم رشت اضافه کرد: ستادهای وزارتخانه‌ها به دولت نزدیک هستند و در پایتخت مستقر می‌باشند، این تبعیض آشکاری است و مجلس نباید اجازه دهد.

به گزارش مهر، در جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، بندی در خصوص افزایش عوارض آب بررسی می شد که قاضی‌پور درخواست حذف آن را مطرح کرد.

وی با این استدلال که از مردم پول می گیرید و به برخی کارمندان نورچشمتان فوق‌العاده شغل می‌دهید، از این عملکرد دولت انتقاد کرد.

در ادامه نیز جبار کوچکی‌نژادف نماینده مردم رشت در موافقت با سخنان قاضی پور از تخلف دولت خبر داد و این اقدام را خلاف قانون دانست.

در ادامه نماینده دولت در مجلس، از اظهارات کوچکی‌نژاد و قاضی‌پور انتقاد کرد و این بخشنامه را جزء اختیارات دولت خواند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: افزایش حقوق کارمندان - میزان افزایش حقوق - تبعیض ,



داعش امیران مکه و مدینه را منصوب کرد!
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 531
نویسنده : محمد رضا نجفی

داعش امیران مکه و مدینه را منصوب کرد!


خلیفه خود خوانده داعش برای مکه و مدینه امیر تعیین کرد!

 

 

ابوعمر التونسی، سخنگوی داعش به نقل از «ابوبکر بغدادی» سرکرده این گروه تروریستی از تعیین چند امیر برای مناطق مختلفی مانند مدینه منوره و مکه مکرمه خبر داد.

گروه تروریستی داعش تصاویری را از بیعت افراد سیاهپوش و نقابدار با امیر داعش در مکه منتشر کرد.

سایت خبری «پانوراما میدل ایست» با اعلام این خبر افزود این اقدام داعش، موجی از نگرانی را در عربستان در خصوص گسترش فعالیت گروه‌های جنایتکار به ویژه در سایه اوضاع شکننده سیاسی این کشور پس از مرک ملک عبدالله، به وجود آورده است./جمهوری اسلامی

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: داعش- جنگ عراق و داعش ,



بازدید : 563
نویسنده : محمد رضا نجفی

خانم تک تیراندازی که جانباز 75 درصد است/خاطراتم اشك رئيس‌جمهور را درآورد


امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.

 

 

دردهایش را مي‌شود در کلامش فهمید، هر چند زخم‌ها ، تاول‌های شیمیایی ، سرفه‌ها و دستگاه اکسیژنش هم حکایتی از درد دارد از مبارزاتش از سال‌های پیش از انقلاب و دفاع مقدس می گوید. از همرزم بودنش با شهید چمران و صیاد شیرازی ، حسن باقری و شهید همت اما از زمان شهادت شهید چمران که می‌گوید بغض راه گلویش را می بندد و اشک می‌ریزد. خودش می‌گوید وقتی خبر شهادت شهيد چمران را شنيدم انگار زينب بودم كه داغ برادر ديدم.
از آمدن سرزده رئيس جمهور به منزلش كه پرسيدم، گفت: رئيس جمهور هم با شنيدن خاطراتم اشك ريختند. بی ادعا آمدیم، بدون تعیین مزد كار كردیم و داشته‌هایمان را صرف انقلاب كردیم و از این معامله راضی هستیم. پس از این نیز با اینكه دارایی و توان جسمی نداریم اما در صورت لزوم سینه خیز هم به میدان مبارزه می رويم.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: جنگ- چریک - ,



واریکوسل (ناباروری در مردان)
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 549
نویسنده : محمد رضا نجفی

واریسی شدن وریدهای بیضه (واریکوسل)

 

کلیات

واریکوسلبهمعنایوجودتودهایازوریدهایگشادشدهدرطناباسپرماتیکباشد. اینطنابازبیضههابهسمتشکمامتدادمییابد. ووریدهایاین طناب در نهایت وارد سیستم گردش خون وریدی می شوند. طناب اسپرماتیک از عروق خونی ، عروق لنفاوی ، اعصاب و مجرای منی بر تشکیل شده است.

واریکوسلمیتوانددریکبیضهیادرهردوایجادشودولیدرحدود 85 درصدمواردایناختلالدرسمتچپایجادمیشودزیرا جریان خون در ایجاد سمت با مقاومت بیشتری روبرو می باشد. از آنجایی در اثر تجمع خون دمای اطراف بیضه ها تغییر می کند لذا همین امر در عملکرد
بیضه ها اختلال ایجاد کرده و سبب نازایی می شود. زیرا دما سبب تخریب و از بین رفتن اسپرمها
می شود.

 


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , واریکوسل , ,
:: برچسب‌ها: ناباروری درمردان- علت عقیم شدن مردان - چرایی عقیمی در مردان - واریکوسل- وریدی بیضه ها ,



مهمان خائن
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 634
نویسنده : محمد رضا نجفی



بازدید : 568
نویسنده : محمد رضا نجفی

دجال واره ! / بررسی آسیب های ماهواره با تکیه بر آیات و روایات

 

امروز ما با غول پرنده افسانه‌ای ۱۷ هزار سر و دست و پایی روبه‌رو هستیم که همه دنیا را به هم می‌دوزد و مرتبط می‌کند، غولی که چنگال‌های نحس خود را در بدنه خانواده فرو می‌کند و نگوییم در یک آن بلکه با چند پرده نمایش سفره، خانه و خانواده را بر می‌چیند که اگر برای قدیمی‌ها از این غول می‌گفتی دهانشان از تعجب باز می‌ماند که مگر می‌شود؟!

ماهواره با هدف از بین بردن ایمان و یاد خدا و ایجاد انحراف در اعتقادات و شک و شبهه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و این غول دجال واره(ماهواره) ابزار شیطان برای رسیدن به اهداف خود است ، در این مقاله اهداف  و آسیب های ماهواره  با تکیه بر آیات و روایات بیان شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ماهواره , ,
:: برچسب‌ها: بررسی آسیب های ماهواره با تکیه بر آیات و روایات ,



ماهواره
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 592
نویسنده : محمد رضا نجفی

چكيده
دراين مقاله كوتاه سعي بر آن شده كه اهداف شبكه هاي ماهواره اي و نقشي كه بر عهده دارند و همچنين بررسي آسيب‌هاي ماهواره اعم از آسيب‌هاي فردي، روحي رواني، خانوادگي، اجتماعی، ديني واعتقادي، و...با توجه به احاديث و آيات قرآن مورد بحث قرار گيرد.
كليد واژه
آسيب‌هاي ماهواره، اهداف ماهواره، دعوت به گناه، عوارض روحي، روان پريشي، خود ارضائي، هم جنس گرايي، افسردگي، تهاجم فرهنگي، پشيماني، نفاق، كيد.


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ماهواره , ,
:: برچسب‌ها: ماهواره - تهیدات ماهواره - اسیب های ماهواره ,



بازدید : 633
نویسنده : محمد رضا نجفی
در پیامی خطاب بە رهبر انقلاب؛

کوسرت رسول علی: کُردهای عراق خود را مدیون جمهوری اسلامی ایران می دانند

 

 معاون اول دبیر کل اتحادیە میهنی کردستان (یکیتی) طی پیامی، سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی ایران را خدمت مقام معظم رهبری تبریک گفت.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: کردستان - پیر انشهر ,



بازدید : 721
نویسنده : محمد رضا نجفی

آتش سوزی مدرسه و اقدام عملی سپاه مدیریت جهادی

 

فرمانده سپاه شهرستان پیرانشهر سردار علی شکوری در اولین ساعات بروز سانحه آتش سوزی در مدرسه روستای شختان ضمن بازدید از محل حادثه و بررسی دلایل آن دستور بازسازی سریع مدرسه مربوطه را به بسیج سازندگی صادر کردند .
بدنبال این دستور اکیپ جهادی و سازندگی سپاه شهرستان پیرانشهر بلافاصله در محل حاضر و کار بازسازی این مدرسه را آغاز کردند . به گفته عیسی عبدالعلی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر، مدرسه فوق با توجه به تاکیدات فرماندهی در خصوص آماده نمودن هر چه سریعتر مدرسه و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان طی 2 روز آینده تحویل اداره آموزش و پرورش داده می شود

:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: شین اباد -باز سازی مدرسه شین اباد ,



محمدرضا رحیمی به اوین منتقل شد
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 545
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور دایر بر تحمل 5 سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.

بر این اساس ماموران پلیس در تاریخ 93/11/26 با حضور در محل سکونت محکوم علیه وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: رحیمی - محمد رضا رحیمی- زندان -زندانی شدن رحیمی-معاون اول سابق رئیس جمهور ,



حضور حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی 22 بهمن
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 556
نویسنده : محمد رضا نجفی

به گزارش»شیعه نیوز»، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی در منطقه و جهان داشته است.شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند: ملت ایران اسلامی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت دفاعی به‌ویژه اقتدار موشکی را نماد قدرت بازدارندگی و غیرقابل مذاکره می‌دانند. ...

۱۸:۴۷ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

 

 
 
 
به گزارش»شیعه نیوز»، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی در منطقه و جهان داشته است.
 
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند: ملت ایران اسلامی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت دفاعی به‌ویژه اقتدار موشکی را نماد قدرت بازدارندگی و غیرقابل مذاکره می‌دانند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: حاج قاسم سلیمانی- 22 بهمن -راهپیمائی 22 بهمن ,



بازدید : 516
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

 

طرف ایرانی منطقی عمل کرده؛ اما طرف مقابل باج خواهی می‌کند

 

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی، تأکید کردند: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که زیر بار حرف زور نمی رود و پاسخ هر تحقیر کننده ای را نیز با ضربه متقابل خواهد داد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مذاکرات هسته ای - سخنرانی مقام معظم رهبری- دیدار همافران با رهبری ,



بازدید : 512
نویسنده : محمد رضا نجفی
پاسداری از خون شهدا وظیفه همه ماست؛

بیانیه خانواده های شهدا پیرانشهر در جواب سخنان فرماندار تکاب

 

 امام جمعه پیرانشهر گفت: شهادت یعنی وارد شدن به حریم خلوت الهی و شهادت هدیه ای از طرف خداوند برای کسانی که لایق هستند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: توهین به شهدا ، بیانیه خانواده های شهدای پیرانشهر- محکومیت سخنان فرماندار تکاب ,



بازدید : 580
نویسنده : محمد رضا نجفی

مسعود بارزانی به دیدار این مادر رفت؛ گزارش ویژه- مادری که سه فرزندش را در جنگ داعش از دست داد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: داعش،پیشمرگان،بارزانی، عراق ، داعش در عراق ، داعش در کردستان عراق ,



بازدید : 561
نویسنده : محمد رضا نجفی
خیلی از شهداء اصلا شهید نشده اند/ مشروح اظهارات فرماندار در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر؛

اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده های شهدا

 

 اخیرا در آستانه دهه مبارک فجر و در جلسه ای که به مناسبت هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد؛ فرماندار تکاب در اهانت بی سابقه ای به ارزش ها و خانواده های شهدا در شهادت برخی از شهدا تشکیک کرد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,



عکس متحرک 2
نوشته شده در شنبه 18 بهمن 1393
بازدید : 3124
نویسنده : محمد رضا نجفی

عکس های متحرک و زیبا و خندار

برای مشاهده به ادامه مطالب بروید


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , خنده دار , ,



عکس متحرک و زیبا
نوشته شده در پنج شنبه 16 بهمن 1393
بازدید : 5865
نویسنده : محمد رضا نجفی



عیدی کارمندان دولت
نوشته شده در پنج شنبه 16 بهمن 1393
بازدید : 550
نویسنده : محمد رضا نجفی

/اختصاصی فارس/

عیدی کارمندان دولت ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد

عیدی آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولت ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.                 

 
 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس طبق قانون مدیریت خدمات کشوری عیدی آخر سال 93 کارمندان دولت تعیین شد.

براین اساس یک منبع آگاه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از عیدی 600 هزار تومانی کارمندان در سال جاری خبر داد.

همچنین سال گذشته نیز عیدی کارمندان 503 هزار تومان تعیین شده بود.

انتهای پیام/ب


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,



بازدید : 553
نویسنده : محمد رضا نجفی

سردار وحیدی: سازمان صنایع هوافضا آماده جهش به مراتب بالاتر است

با پرتاب ماهواره فجر وارد نسل جديد پرتاب ماهواره‌هاي ايران به فضا مي‌شويم

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: در آينده نه چندان دور با پرتاب ماهواره فجر وارد نسل جديدي از پرتاب ماهواره‌هاي جمهوري اسلامي ايران به فضا خواهيم شد. سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با حضور در سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع و كاركنان اين صنعت طي سخناني، با تشكر و قدرداني از تلاش خستگي‌ناپذير و مجاهدت كم‌نظير مديران،


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ماهواره , فجر , فضا , پرتاب ماهواره فجر , نسل جدید پرتاب ماهواره ,



جریمه تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایب
نوشته شده در دو شنبه 13 بهمن 1393
بازدید : 623
نویسنده : محمد رضا نجفی

مقررات جریمه تعیین تکلیف وضعیت خدمتی شامل مشمولان غایب در انتظار تصویب مجلس

 

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد:مقررات جریمه در نظر گرفته شده برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولینی است که بیش از 8 سال غایب و سن آنان بین محدوده 27 تا 50 سال می باشد.
این اطلاعیه می افزاید،با توجه به اینکه این موضوع در لایحه بودجه سال 94 پیش بینی شده لذا در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی ، این مقررات با در نظر گرفتن مبلغ جریمه تعیین شده از سال 94 اجرایی خواهد شد.
گفتنی است :سازمان وظیفه عمومی ناجا به محض دریافت بخشنامه مربوط به جزئیات این مقررات ، اخبار مربوط به آن را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان در سایت پلیس به نشانی www.vazifeh.police.ir اطلاع رسانی خواهد کرد، لذا متقاضیان از مراجعه به سازمان وظیفه عمومی خود داری نمایند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ظام وظیفه- طرح مشمولان غایب بیش از 8 سال -خدمت سربازی ,



بازدید : 506
نویسنده : محمد رضا نجفی

بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی ازآن‌ها دستگیر شدند. در پی اجرای پروژه «عنکبوت» با هدف ناامن‌سازی شبکه‌های اجتماعی غربی برای تولیدکنندگان محتوای غیراخلاقی، مبتذل و مستهجن، مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع مردم عزیز و غیور ایران اسلامی می‌رساند، در سایه عنایات حق‎تعالی و توجهات ویژه حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) با تلاش‌های مجاهدانه پاسداران حریم امنیت میهن سرفرازمان، بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی - اسلامی و هدف قرار دادن نهاد مقدس خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند. براساس اشراف کامل به‌دست‌آمده، این شبکه با سوء استفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیر مستقیم دولت‌های غربی، توانسته بود طی 2 سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی - اجتماعی، در قالب حدود 350 صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهد. این شبکه عموماً در جریان‌های رسانه‌ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند، مورد سوء استفاده دستگاه رسانه‌ای ضد انقلاب قرار می‌گرفته است. تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه‌گری، سست کردن و نفی نهاد خانواده، تمسخر اعتقادات و ارزش‌های دینی، ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی، انتشار تصاویر خصوصی دختران جوان -که باعث شکل‌گیری اختلافات بسیار در خانواده‌ها و احیاناً از هم پاشیدگی آن‌ها شده است-، سوء‍‌استفاده از نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر و تولید و توزیع مطالب غیر اخلاقی و ضد دینی در قالب مطالب زرد و عامه‌پسند در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، برخی از عناوین فعالیت‌های این شبکه بوده است. دیگر آن‌که اغفال زنان و دختران عضو فیس‌بوک، زمینه کسب درآمد نامشروع و تأمین معاش اعضای این شبکه را فراهم کرده بود. شایان ذکر است اشراف اطلاعاتی شکل‌گرفته در بستر رسانه‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی کشور، گویای فعالیت‌های خلاف قانون و شرع، به اشکال مختلف در سایر رسانه‌های اجتماعی است که عموماً از سوی افراد شرور و سابقه‌دار شکل می‌گیرد و در همین مجال با نیتی خیرخواهانه به یکایک آنان هشدار داده می‌شود تا بساط فسادگستری خود را جمع کرده و دست از پیروی شیطان لعین بردارند که در غیر اینصورت بر اساس قانون با برخورد دستگاه‎های اطلاعاتی و قضایی مواجه خواهند شد. در پایان از فعالان فضای مجازی که با گزارش‌های مستمر خود، پاسداران حریم امنیت مردم را یاری می رسانند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. اهم اقدامات و اقاریر متهمان این شبکه، در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع عموم مردم شریف ایران خواهد رسید. مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه


:: موضوعات مرتبط: اخبار , حوادث و وقایع , ,
:: برچسب‌ها: سپاه , شبکه اجتماعی , اطلاعیه ,



بازدید : 560
نویسنده : محمد رضا نجفی



قلب
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 672
نویسنده : محمد رضا نجفی


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



عکس های زیبا از شهرستان بوکان
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 2824
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: شهرستان بوکان , ,



خوانندگان و نوازندگان اسطوره ای بوکان
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 622
نویسنده :

"بوکان" شهر خوانندگان و نوازندگان اسطوره ای / بهزاد خالوندی


:: موضوعات مرتبط: شهرستان بوکان , ,



بوکان من
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 619
نویسنده :

شهر بوکان مرکز شهرستان بوکان در استان آذربايجان غربي ايران است. زبان مردم اين شهر کردي سوراني است.

نام شهر
روايات زيادي در مورد ريشه نام اين شهر وجود دارد از مشهورترين آنها اين است که در قديم مردم اين شهر در هنگام مراسم عروسي به چشمه آب بزرگ و مشهور اين شهر که کردها آن را «حه‌وزه گه‌وره» (Hewze Gewre) به معني «آبگير بزرگ» مي‌نامند، (و اين چشمه‌ به‌ صورت چشمه‌اي جوشان است که آب آن از سفره‌هاي زيرزميني تأمين مي‌شود؛) مي‌آمدند و از آنجا که به کردي واژه «بوک»، به معني عروس است اين منطقه را که بعدها به شهر تبديل شد «بوکان» (جمع بوک = عروس‌ها) ناميدند.

اما اين نظريه تنها در صورتي درست است که ما اين اسم را با لهجه فارسي تلفظ کنيم يعني «بوکان Bookan»، اين در حالي است که ساکنين اين شهر و اکثر مردم کردزبان آن را بصورت «بوکان Bokan» ادا مي‌نمايند.

در نظريه‌اي ديگر، گفته مي‌شود که به هنگام حمله سپاه مغول به اين مناطق، يکي از فرماندهان سپاه چنگيز، نام خود (بوکان) را بر روي اين روستاي کوچک (در آن زمان) نهاد. گفته مي‌شود کوهي در مغولستان به نام بوکان وجود دارد که از همين فرمانده چشمه مي‌گيرد.

نظريه‌ ديگر در مورد وجه‌ تسميه شهر چنين است: شهر بوکان به دور چشمه‌ بزرگ حه‌وزه‌ گه‌وره‌ شکل گرفته‌است و به چنين چشمه‌هايي در زبان کُردي «کاني Kani» گفته مي‌شود. همچنين واژه «بو Bo» در زبان کردي کاربردهاي مختلفي دارد که اغلب در شکل ترکيبي به‌ کار برده مي‌شود؛ مانند بو کوي؟(کجا؟)

اما چگونگي ترکيب اين کلمات و شکل گيري واژه بوکان بر اساس اين نظريه چنين است: در زمانهاي قديم هنگاميکه زنان قصد شستن وسايل خانه را داشتند آنها را با خود برداشته و به سمت رود يا چشمه‌اي در نزديکي محل اقامتشان بوده مي‌بردند و در آنجا کارشان را انجام مي‌دادند. به همين ترتيب اهالي ساکن اطراف بوکان، جهت شستن و نظافت ظروف و وسايل خود به طرف اين کاني يا حوض مي‌رفتند و هنگامي که کسي سراغ نفري را که جهت انجام اين امور به «کاني» رفته بود، مي‌گرفت، نزديکان وي در پاسخ مي‌گفتند: «او به کاني رفته‌است» و به زبان کردي «چوه بوکاني» يعني به «چشمه‌» رفته‌است. بدين ترتيب واژه «بوکاني» به افرادي گفته مي‌شد که رفت و آمد زيادي را به «کاني» مزبور انجام مي‌دادند و سپس کم کم در آنجا ساکن شدند.

امروز حوض گوره (حه‌وزه گه‌وره)، در مرکز شهر واقع است و با آب گوارا و بي پايان خود آب نيمي از شهر را تأمين مي‌کند. و نزد اهالي شهر از نوعي دلبستگي و جايگاه خاصي برخوردار است.


آثار باستاني
بوکانتپه تاباني در روستاي احمد آباد محال فيض الله بيگي مربوط به دوره پارتي و ساساني
تپه آسياب کهنه روستاي احمد آباد محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول پيش از ميلاد
تپه کلک آبي در روستاي باغچه محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول پيش از ميلاد
تپه سيخان کوچک در روستاي ساريقاميش محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول پيش از ميلاد
تپه سيخان بزرگ در روستاي باغچه محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول قبل از ميلاد
تپه موچه در روستاي تکان‌تپه محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول قبل از ميلاد
تپه کلتپه در روستاي کلتپه بوکان مربوط به اقوام هزاره اول قبل از ميلاد
قلعه تپي در روستاي تپي مربوط به دوره نيريزد و هزاره و پانصد سال پيش از ميلاد
تپه قره کند در روستاي قره‌کند محال آختاچي مربوط به هزاره اول پيش از ميلاد
تپه روژبياني در روستاي عزيزکند مربوط به دوره برنز پيش از ميلاد
تپه داربسر در روستاي داربسر در محال آختاچي مربوط به دوره اشکانيان
زمينهاي جره واقع در روستاي شيخلر محال آختاچي مربوط به دوره اشکانيان و ساساني
گردي خليسکه واقع در روستاي سراب محال مربوط به دوران اقوام پارينه‌سنگي
تپه گرده‌خزينه در روستاي سراب مربوط به دوران کالکوتيک
تپه گرده‌شين در روستاي سراب مربوط به اقوام دوران کالکوتيک
تپه آشي در روستاي قره‌موسالو مربوط به اقوام برنز پيش از اسلام
گوک‌تپه در روستاي گوکتپه مربوط به نيمه دوم هزاره اول قبل از ميلاد
تپه گرده‌شين در روستاي رحيم خان محال مربوط به دوره برنز قبل از ميلاد
تپه محمود در روستاي ارمني بلاغي مربوط به اقوام اواخر دوره نوسنگي
گرد عثمان قلعه در قلعه در روستاي ساريقاميش مربوط به هزاره يکم پيش از ميلاد
تپه کاني‌کوزه له در روستاي کاني کوزه‌له مربوط به دوره کالکوتيک پيش از ميلاد
قلعه ناچيت در روستاي ناچيت بوکان مربوط به دوره برنز پيش از ميلاد
تپه مقصود در روستاي ملالر بوکان مربوط به دوره کالکوتيک
تپه عبدالله تپي سي در روستاي عبدالله تپي سي مربوط به دوره برنز پيش از ميلاد
تپه گرده‌مالان در روستاي کهنه‌ملالر مربوط به هزاره يکم پيش از ميلاد
تپه گرد عربلو در روستاي علي‌کند مربوط به هزاره يکم پيش از ميلاد
تپه سردارآباد در روستاي سردارآباد مربوط به اقوام پارتي و ساساني پيش از ميلاد
قلعه سردار بوکان در بوکان
قلعه قالاي چي (قلعه چين)در روستا قلايچي بوکان 800 ق م و مربوط به حکومت ماناها


اماکن ديدني
غار روستاي قلعه‌چي نزديک بوکان
غار کول‌آباد ميان بوکان و مياندوآب
غار مکري قران در روستاي خراسانه
غار کونه‌کوتر در روستاي ينگيجه بوکان
غار کونه‌کوتر در روستاي سهولان
ايوان سنگي روستاي آغجيوان
قلعه سنگي روستاي سماقان فرهادتراش داراي نه اتاق سنگي
جلگه سردرآباد
حوض گوره چشمه‌ بزرگ آب و استخر ديدني بوکان
مسجد جامع حماميان
اطاقهاي سنگي روستاي بي‌بي‌کند
پارک ساحلي بوکان
پارک کوي محمديه (معروف به پارک حسن زيرک)

نامداران بوکان
حسن زيرک خواننده نامي کرد
سردار عزيز خان مکري وزير جنگ آقا ناصر الدين شاه قاجار
مقبل هنر پژوه کوهنورد معروف و يار اوراز
محمد و ياسين قريشي کاريکاتوريستان و نويسندگان معروف بوکان
قاله مه ره موسيقيدان محلي! و محبوب


:: موضوعات مرتبط: شهرستان بوکان , ,



بوکان؛ عروس غرب ایران
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 764
نویسنده :

بوکان؛ عروس غرب ایران


:: موضوعات مرتبط: شهرستان بوکان , ,



معرفی شهرستان بوکان
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 578
نویسنده :

شهر بوکان مرکز شهرستان بوکان در استان آذربايجان غربي ايران است. زبان مردم اين شهر کردي سوراني است.

نام شهر
روايات زيادي در مورد ريشه نام اين شهر وجود دارد از مشهورترين آنها اين است که در قديم مردم اين شهر در هنگام مراسم عروسي به چشمه آب بزرگ و مشهور اين شهر که کردها آن را «حه‌وزه گه‌وره» (Hewze Gewre) به معني «آبگير بزرگ» مي‌نامند، (و اين چشمه‌ به‌ صورت چشمه‌اي جوشان است که آب آن از سفره‌هاي زيرزميني تأمين مي‌شود؛) مي‌آمدند و از آنجا که به کردي واژه «بوک»، به معني عروس است اين منطقه را که بعدها به شهر تبديل شد «بوکان» (جمع بوک = عروس‌ها) ناميدند.

اما اين نظريه تنها در صورتي درست است که ما اين اسم را با لهجه فارسي تلفظ کنيم يعني «بوکان Bookan»، اين در حالي است که ساکنين اين شهر و اکثر مردم کردزبان آن را بصورت «بوکان Bokan» ادا مي‌نمايند.

در نظريه‌اي ديگر، گفته مي‌شود که به هنگام حمله سپاه مغول به اين مناطق، يکي از فرماندهان سپاه چنگيز، نام خود (بوکان) را بر روي اين روستاي کوچک (در آن زمان) نهاد. گفته مي‌شود کوهي در مغولستان به نام بوکان وجود دارد که از همين فرمانده چشمه مي‌گيرد.

نظريه‌ ديگر در مورد وجه‌ تسميه شهر چنين است: شهر بوکان به دور چشمه‌ بزرگ حه‌وزه‌ گه‌وره‌ شکل گرفته‌است و به چنين چشمه‌هايي در زبان کُردي «کاني Kani» گفته مي‌شود. همچنين واژه «بو Bo» در زبان کردي کاربردهاي مختلفي دارد که اغلب در شکل ترکيبي به‌ کار برده مي‌شود؛ مانند بو کوي؟(کجا؟)

اما چگونگي ترکيب اين کلمات و شکل گيري واژه بوکان بر اساس اين نظريه چنين است: در زمانهاي قديم هنگاميکه زنان قصد شستن وسايل خانه را داشتند آنها را با خود برداشته و به سمت رود يا چشمه‌اي در نزديکي محل اقامتشان بوده مي‌بردند و در آنجا کارشان را انجام مي‌دادند. به همين ترتيب اهالي ساکن اطراف بوکان، جهت شستن و نظافت ظروف و وسايل خود به طرف اين کاني يا حوض مي‌رفتند و هنگامي که کسي سراغ نفري را که جهت انجام اين امور به «کاني» رفته بود، مي‌گرفت، نزديکان وي در پاسخ مي‌گفتند: «او به کاني رفته‌است» و به زبان کردي «چوه بوکاني» يعني به «چشمه‌» رفته‌است. بدين ترتيب واژه «بوکاني» به افرادي گفته مي‌شد که رفت و آمد زيادي را به «کاني» مزبور انجام مي‌دادند و سپس کم کم در آنجا ساکن شدند.

امروز حوض گوره (حه‌وزه گه‌وره)، در مرکز شهر واقع است و با آب گوارا و بي پايان خود آب نيمي از شهر را تأمين مي‌کند. و نزد اهالي شهر از نوعي دلبستگي و جايگاه خاصي برخوردار است.


آثار باستاني
بوکانتپه تاباني در روستاي احمد آباد محال فيض الله بيگي مربوط به دوره پارتي و ساساني
تپه آسياب کهنه روستاي احمد آباد محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول پيش از ميلاد
تپه کلک آبي در روستاي باغچه محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول پيش از ميلاد
تپه سيخان کوچک در روستاي ساريقاميش محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول پيش از ميلاد
تپه سيخان بزرگ در روستاي باغچه محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول قبل از ميلاد
تپه موچه در روستاي تکان‌تپه محال فيض الله بيگي مربوط به اقوام هزاره اول قبل از ميلاد
تپه کلتپه در روستاي کلتپه بوکان مربوط به اقوام هزاره اول قبل از ميلاد
قلعه تپي در روستاي تپي مربوط به دوره نيريزد و هزاره و پانصد سال پيش از ميلاد
تپه قره کند در روستاي قره‌کند محال آختاچي مربوط به هزاره اول پيش از ميلاد
تپه روژبياني در روستاي عزيزکند مربوط به دوره برنز پيش از ميلاد
تپه داربسر در روستاي داربسر در محال آختاچي مربوط به دوره اشکانيان
زمينهاي جره واقع در روستاي شيخلر محال آختاچي مربوط به دوره اشکانيان و ساساني
گردي خليسکه واقع در روستاي سراب محال مربوط به دوران اقوام پارينه‌سنگي
تپه گرده‌خزينه در روستاي سراب مربوط به دوران کالکوتيک
تپه گرده‌شين در روستاي سراب مربوط به اقوام دوران کالکوتيک
تپه آشي در روستاي قره‌موسالو مربوط به اقوام برنز پيش از اسلام
گوک‌تپه در روستاي گوکتپه مربوط به نيمه دوم هزاره اول قبل از ميلاد
تپه گرده‌شين در روستاي رحيم خان محال مربوط به دوره برنز قبل از ميلاد
تپه محمود در روستاي ارمني بلاغي مربوط به اقوام اواخر دوره نوسنگي
گرد عثمان قلعه در قلعه در روستاي ساريقاميش مربوط به هزاره يکم پيش از ميلاد
تپه کاني‌کوزه له در روستاي کاني کوزه‌له مربوط به دوره کالکوتيک پيش از ميلاد
قلعه ناچيت در روستاي ناچيت بوکان مربوط به دوره برنز پيش از ميلاد
تپه مقصود در روستاي ملالر بوکان مربوط به دوره کالکوتيک
تپه عبدالله تپي سي در روستاي عبدالله تپي سي مربوط به دوره برنز پيش از ميلاد
تپه گرده‌مالان در روستاي کهنه‌ملالر مربوط به هزاره يکم پيش از ميلاد
تپه گرد عربلو در روستاي علي‌کند مربوط به هزاره يکم پيش از ميلاد
تپه سردارآباد در روستاي سردارآباد مربوط به اقوام پارتي و ساساني پيش از ميلاد
قلعه سردار بوکان در بوکان
قلعه قالاي چي (قلعه چين)در روستا قلايچي بوکان 800 ق م و مربوط به حکومت ماناها


اماکن ديدني
غار روستاي قلعه‌چي نزديک بوکان
غار کول‌آباد ميان بوکان و مياندوآب
غار مکري قران در روستاي خراسانه
غار کونه‌کوتر در روستاي ينگيجه بوکان
غار کونه‌کوتر در روستاي سهولان
ايوان سنگي روستاي آغجيوان
قلعه سنگي روستاي سماقان فرهادتراش داراي نه اتاق سنگي
جلگه سردرآباد
حوض گوره چشمه‌ بزرگ آب و استخر ديدني بوکان
مسجد جامع حماميان
اطاقهاي سنگي روستاي بي‌بي‌کند
پارک ساحلي بوکان
پارک کوي محمديه (معروف به پارک حسن زيرک)

نامداران بوکان
حسن زيرک خواننده نامي کرد
سردار عزيز خان مکري وزير جنگ آقا ناصر الدين شاه قاجار
مقبل هنر پژوه کوهنورد معروف و يار اوراز
محمد و ياسين قريشي کاريکاتوريستان و نويسندگان معروف بوکان
قاله مه ره موسيقيدان محلي! و محبوب


:: موضوعات مرتبط: شهرستان بوکان , ,



بازدید : 1026
نویسنده : محمد رضا نجفی

نه سفیدی بیانگر زیبایی است و نه سیاهی نشانه زشتی. کفن سفید اما ترساننده است و کعبه سیاه اما محبوب و دوست داشتنی است. انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش. اگر صدای بلند نشانگر مردانگی بود. سگ سرور مردان بود. و اگر لختی و برهنگي نشانه زن بودن بود، میمون از همه خانمتر بود. قبل از اینکه سرت را بالا ببری و نداشته هایت را به پیش خدا گلایه کنی. نظری به پایین بینداز و داشته هایت را شاکر باش. انسان ؛بزرگ نميشود جز به وسیله ی فکرش، شریف نمیشود جز به واسطه ی رفتارش و قابل احترام نمیگردد جز به سبب اعمال نیکش.


:: موضوعات مرتبط: دل نوشته , ,



توقعات
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 591
نویسنده : محمد رضا نجفی


:: موضوعات مرتبط: ازدواج , ,



جوک 22 بهمنی
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 855
نویسنده : محمد رضا نجفی

دیشب رفتم پمپ بنزين باك رو پرکردم گفتم:چقدرشد؟...
يارو گفت:دوهزارتومان :|
آروم گفتم:شاه برگشته؟...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

يارو آرووووووووم گفت:نه گازوييل زدی !!!
قیافه ی من در اون زمان :|:




بازدید : 503
نویسنده : محمد رضا نجفی

مزارع شبعا کجا است؟

مزارع شبعا منطقه ای مرزی است که تا قبل از ژوئیه 1967 مرز بین لبنان و جولان سوریه بود.

مزارع شبعا امروزه تحت اشغال رژیم صهیونیستی است و این رژیم علاوه بر بخشهایی از جولان، این منطقه را نیز اشغال کرده است.

خط آبی ترسیم شده از سوی سازمان ملل متحد در سال 2000 از کوه "السماق" و شمال قله کوه "روس" می گذرد به صورتیکه اکثر مناطق مزارع شبعا (تقریبا 25 کیلومتر) در مناطق جنوبی آن قرار دارد.

با وجود درخواست‌های مکرر لبنان برای باز پس گرفتن حاکمیت کل این منطقه، سازمان ملل متحد تاکنون هیچ پاسخی نداده و از رژیم صهیونیستی درخواستی را برای خروج از این منطقه مطرح نکرده است.

حدود جغرافیایی مزارع شبعا به صورت دقیق مشخص نیست اما می توان گفت که این منطقه حدود 24 کیلومتر طول و 13 کیلومتر عرض دارد.

مزارع شبعا 1200 کیلومتر از سطح دریا ارتفاع دارد.

رژیم صهیونیستی اکنون 12 مزرعه را بین کوه "السماق" و کوه "روس" در این منطقه تحت اشغال خود گرفته است.

 

 

احتمال اسارت یک صهیونیست در شبعا

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از احتمال اسارت یک نظامی این رژیم در مزارع شبعا خبر دادند.

در پی اصابت چندین موشک ضد زره به منطقه مزارع شبعا، شماری از نظامیان این رژیم مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که یک خودروی نظامی این رژیم هدف موشک ضد زره قرار گرفته است.

 

 

حزب الله لبنان عملیات شبعا را برعهده گرفت

حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات مزارع شبعا را برعهده گرفت.

 

حزب الله لبنان تأکید کرد که این عملیات صبح چهارشنبه ساعت 11:35 انجام شد.

 

حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.

حزب الله خاطرنشان کرد که در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چند خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.

بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، کاروان خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل چندین خودرو بود.

 

 

نخستین واکنش نتانیاهو به عملیات شبعا

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به عملیات حزب الله لبنان در شبعا، تأکید کرد که ارتش این رژیم کاملا آماده است.

 

"بنیامین نتانیاهو" گفت: "به شما پیشنهاد می کنم که ما را نیازمایید؛ ارتش اسرائیل آماده است که به شدت اقدام کند."

نتانیاهو ادعا کرد که ارتش این رژیم آماده است که در همه جبهه ها با اوضاع تعامل کند.

 

روزنامه صهیونیستی یدیعود احرونوت هم به نقل از یک منبع نظامی صهیونیست خاطرنشان کرد: "احتمال ربوده شدن یک نظامی اسرائیلی را رد نمی کنیم."

حزب الله لبنان مسؤولیت عملیات امروز در شبعا را برعهده گرفت.

بر اساس بیانیه حزب الله، نیروهای گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی چندین خودروی نظامی صهیونیستها را در مزارع شبعا هدف قرار دادند.

 

 

تلویزیون رژیم صهیونیستی:

بهای عملیات قنیطره برای اسراییل سنگین بود

به دنبال عملیات حزب الله لبنان و هدف قرار دادن ستونی از نظامیان صهیونیست به تلافی حمله به نیروهای حزب الله در منطقه قنیطره سوریه، شبكه ده تلويزيون رژيم صهيونيستي اعلام کرد که بهاي عمليات قنيطره برای اسراییل بسيار سنگين بود.

 

خبرها حاکی است که مسوولان ارتش رژيم اسرایيل نشستي فوق العاده با هدف بررسي اوضاع در شمال فلسطين اشغالي برگزار مي كنند.

شهرداري صفد در فلسطين اشغالي نیز پناهگاه ها را به روي اهالي باز كرد.

 

خطرناک ترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی

رسانه هاي اسرایيلي نیز اعلام کردند که عمليات امروز، خطرناك ترين عملياتي است كه اسرایيل از زمان جنگ دوم لبنان با آن روبرو شده است.

 

فرار گسترده شهرک نشینان

خبرها حاکی از فرار گسترده شهرك نشينان به مركز و جنوب فلسطين اشغالي از ترس حملات تلافی جویانه حزب الله است.

 

 

النشره: 17 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند

سایت خبری "النشره" از هلاکت 17 نظامی صهیونیست در مزارع شبعا خبر دادند.

النشره به نقل از منابع خود تأکید کرد که 17 نفر از نظامیان صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند.

شبکه "الجدید" هم از مجروح شدن یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی تأکید کرده اند که در این عملیات 6 نظامی این رژیم مجروح شده اند که وضعیت 4 نفر از آنان وخیم است.

 

9 خودروی نظامی صهیونیستها در شبعا هدف قرار گرفت

منابع رسانه ای لبنانی روز چهارشنبه تأکید کردند که در عملیات مزارع شبعا 9 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد و شمار قابل توجهی از نظامیان این رژیم به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

سایت خبری النشره لبنان نیز از هلاکت 17 نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است فقط 6 نظامی این رژیم در این عملیات مجروح شده اند که وضعیت 4 نفر از آنان وخیم است.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای، عملیات شبعا را برعهده گرفت و تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.

حزب الله خاطرنشان کرد که در این عملیات کاروان نظامیان رژیم صهیونیستی با نوعی موشک مناسب هدف قرار گرفت که بر اثر آن چندین خودرو منهدم شدند و شماری از نظامیان این رژیم هدف قرار گرفتند.


:: موضوعات مرتبط: حزب الله لبنان , ,



بازدید : 537
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

 

ئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه شهادت اعضای این حزب بر توانایی و قدرت مقاومت می‌افزاید، گفت: صهیونیست‌ها با حمله به مبارزان مقاومت در قنیطره مرتکب حماقت شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسم بزرگداشت شهید "محمد عیسی" در شهرک "عربصالیم" در جنوب لبنان تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند با حمله خود به مبارزان مقاومت در قنیطره سوریه حماقت کرده و مرتکب اشتباه شدند. رهبران صهیونیست با حماقت و نادانی می‌پرسند حزب الله در قنیطره چه کار می‌کند. صهیونیست‌ها می‌دانند تمامی این تلاش‌ها امکان ندارد آن‌ها را به چیزی برساند. وی افزود: آنچه در قنیطره رخ داد نشان داد که محاسبه‌های اسرائیلی‌ها همچنان اشتباه از آب در می‌آید. شهادت رهبران و مبارزان مقاومت نیز دلیل دیگری برای پیروزی جدید در این مرحله حساس است و این چیزی است که ما منتظر آن هستیم. صفی الدین خاطرنشان کرد: آنچه رخ داد نشان داد که در واقع طرح اسرائیلی‌ برای نابودی سوریه و ضربه زدن به مقاومت وجود دارد و با این مساله همکاری میان صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها ثابت شد. حمله به پایگاه‌های ارتش لبنان در البقاع دلیلی بر این همکاری است. پس از رخداد اخیر قنیطره آیا کسی در طرح آمریکایی اسرائیلی در سوریه شک دارد؟! وی تصریح کرد: اسرائیل از تکفیری‌ها در سوریه حمایت به عمل می‌آورد؛ تکفیری‌هایی که لبنان و ارتش این کشور را هدف قرار می‌دهند. اقدامات ارتش در راس بعلبک و دیگر مناطق اقدامات درستی است و لبنانی‌ها باید در کنار ارتش بایستند. صفی الدین تاکید کرد: ارتش و مقاومت در سایه رخدادهای منطقه برای حفظ وطن جانفشانی می‌کنند؛ این رخدادها مساله ساده‌ای نیست بلکه لبنان را با خطر واقعی مواجه می‌کند برای همین ما باید تفنگ‌هایمان را در دست داشته باشیم. انتهای پیام 
کد خبرنگار: 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



حمله برق آسای حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی
نوشته شده در پنج شنبه 9 بهمن 1393
بازدید : 566
نویسنده : محمد رضا نجفی

حزب الله لبنان، حمله امروز به ارتش اسرائیل را برعهده گرفت و آن را انتقام حمله اخیر ارتش اسرائیل به اعضای حزب الله لبنان در منطقه قنیطره سوریه دانست.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



بازدید : 592
نویسنده : محمد رضا نجفی

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: توان موشکی ایران متناسب با تهدیدات و در چارچوب اصل بازدارندگی موثر روز آمد می شود.

 


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



بازدید : 601
نویسنده : محمد رضا نجفی


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



بازدید : 536
نویسنده : محمد رضا نجفی

نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی درباره لزوم شناخت اسلام واقعی از منابع اصلی خود واکنش‌های زیادی را در میان رسانه‌های عربی منطقه و جهان داشت به گونه‌ای که برخی از این رسانه‌ها‌ متن کامل این نامه را منتشر کردند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



خودکشی ۲ نوجوان عاشق در کرج
نوشته شده در چهار شنبه 8 بهمن 1393
بازدید : 566
نویسنده : محمد رضا نجفی

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: حال عمومی «سمیرا» به شدت وخیم گزارش شده است…
دختر و پسرنوجوانی بعد از مخالفت والدین‌شان برای ازدواج از طبقه چهارم ساختمانی به پایین پریدند.

 
به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی با تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی «۱۱۰» در جریان سقوط افرادی از چهارم ساختمانی قرار گرفتند.
 
ماموران کلانتری ۳۱ کوی کارمندان کرج، پس ازحضور درصحنه حادثه با جسد خون آلود پسرنوجوانی روبرو شدند که به علت نامعلومی خود را از طبقه چهارم ساختمانی به پایین پرتاب کرده بود.
 
ماموران نیروی انتظامی دربررسی‌های اولیه دریافتند که «آرش» ۱۷ ساله و «سمیرا» ۱۵ ساله از طبقه چهارم ساختمان به پایین پریده‌اند که «آرش» در لحظه سقوط جان خود را از دست داده، اما «سمیرا» از طریق اورژانس به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده شده است.
 
تلاش ماموران برای یافتن سرنخ‌های از علت وقوع این حادثه ادامه داشت تا این که کارآگاهان در تحقیق از والدین این دونوجوان دریافتند که این دو نوجوان به مدت یک سال بوده که با یکدیگر رابطه‌دوستانه برقرار کرده بودند و تصمیم بر ازدواج گرفته بودند که به دلیل مخالفت خانواده‌هایشان برای ازدواج دست به چنین اقدامی زدند.
 
سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: حال عمومی «سمیرا» به شدت وخیم گزارش شده است.
 
وی به والدین هشدار داد: از فرزندان نوجوان خود مراقبت بیشتری کرده و با بیان دلایل منطقی فرزندانتان را از پیامدهای ناگوار دوستی‌های خیابانی و ازدواج‌های زودگذر آگاه کرده تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,