پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





زنی که مراسم خاکسپاری خود را دید و دق کرد
نوشته شده در چهار شنبه 8 بهمن 1393
بازدید : 1062
نویسنده : محمد رضا نجفی

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، نخستین قربانی، زنی بود که به دلیل بیماری به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان مرگ او را تائید کردند غافل از این که او زنده است. با اطلاع موضوع به خانواده فاگیلیو خانواده اش مراسم خاکسپاری او را برگزار کردند. در این مراسم ناگهان فاگیلیو چشمانش را باز کرد و با مشاهده خودش در قبر دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

عی کردند و چند ماهی هم وقت گذاشتند و در مجلس هم به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت، تشکر می‌کنم.رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: بحث خروج از رکود و ایجاد فضای کسب و کار زمینه اصلی سیاست‌های ابلاغی از دریچه دوربین؛ دیدنی‌های سه‌شنبه 7 بهمن/ نفس شهر گرفته است! عکس: خبرگزاری ها 08/11/139

 

وقت گذاشتند و در مجلس هم به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت، تشکر می‌کنم.رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: بحث خروج از رکود و ایجاد فضای کسب و کار زمینه اصلی سیاست‌های ابلاغی از دریچه دوربین؛ دیدنی‌های سه‌شنبه 7 بهمن/ نفس شهر گرفته است! عکس: خبرگزاری ها 08/11/1393 - 00:10 دانلود همه

 

پس از این اتفاق شوهر وی از بیمارستان خاطی شکایت کرد و خواستار مجازات مسئولان مرگ همسرش شد. وی در این باره گفت: «من از اتفاق پیش آمده بسیار عصبانی هستم و دلیل این اشتباه فاحش را از مسئولان بیمارستان می خواهم.

 

زمانی که پزشکان مرگ همسرم را اعلام کردند او هنوز زنده بود و می توانستند نجاتش دهند، اما حالا به دلیل اشتباه چند پزشک سهل انگار او را از دست داده ام. از این رو اشد مجازات را برای آنها خواستارم.»


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



دستگیری مداح خرافه گو در کرج
نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 585
نویسنده : محمد رضا نجفی
جزئیات دستگیری مداح خرافه گو در کرج
گروه استانی «تیتریک»؛ این مداح اهل بیت (ع) دو شب گذشته در یکی از مراسم هیئت های مشهور شهرستان کرج که به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شده بود با پراکنده گویی های تند و اهانت آمیز نسبت به سخنان روحانی جلسه و سخنان یک استاد تحلیلگر مباحث مذهبی ، در پی موضع گیری غلط  و ایجاد جو تفرقه آمیز بر آمد.


وی در حضور مستمعین عزادار با به زبان آوردن سخنان خرافه ای با عنوان "من سگ امام حسین هستم" به لطمه زنی به خود پرداخته و این خود زنی و حرکات آشوب برانگیز در حین خواندن روضه حضرت زهرا (س) ادامه داشته و لحظه به لحظه بر شدت آن افزوده میشد.

وی همچنین در ادامه جلسه با همان تندی و لحن اهانت آمیز به موضع گیری های تند و تفرقه آمیز نسبت به موضوع سخنان روحانی جلسه و سخنان یک استاد تحلیلگر مسائل اجتماعی و مذهبی در خصوص ایام محسنیه پرداخته و در طول سخنان بدعت آمیز خود با بکار بردن الفاظ بسیار ناپسند، افشاگری این استاد در مورد تشییع انگلیسی را مورد بررسی اهانت آمیز قرار داد.

عاقبت در انتهای جلسه این مداح که به گفته منابع موثق دارای سوابقی از این دست می باشد دستگیر و راهی بازداشت گاه شد.

عکس خبر تزئینی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



دل نوشته به خدا
نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 604
نویسنده : محمد رضا نجفی

گفتگو با خدا

***

گفتم اگر خوانم تو را؟گفتی اجابت میکنم

***

گفتم تو میبینی مرا؟گفتی نگاهت میکنم

***

گفتم ندارم توشه ای،گفتی عطایت میکنم

***

گفتم که ره گم کرده ام،گفتی هدایت میکنم

***

گفتم که اصلاحم نما ، گفتی عنایت میکنم

***

گفتم که میبخشی مرا؟گفتی کرامت میکنم

***

گفتم شود مومن شوم؟گفتی اشارت میکنم

***

گفتم اگر مومن شدم،گفتی بشارت میکنم

***

گفتم که یارم می شوی؟گفتی رفاقت میکنم

***

گفتم بهشتم میبری؟گفتی ضمانت میکنم


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



موج جدید اسلام حراسی
نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 577
نویسنده : محمد رضا نجفی

پیرانشهر :: موج جدید اسلام هراسی:

موج جدید اسلام هراسی:
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، شبستان به نقل از «خبرگزاری فرانسه» نوشت، یک ایتالیایی جملات ضد اسلامی و توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) را روی دیوار و در ورودی کاخ پاپ های شهر «اوینیون» فرانسه حک کرد.

در این باره تصاویری از سر خوک روی دیوارهای بانک فرانسه و شهرداری اوینیون نیز ترسیم شده است.
نیروهای پلیس محلی فرد ترسیم کننده این تصاویر را در حال ارتکاب جرم دستگیر کرد.

متهم دلیل این توهین را در مشاجره ای توجیه کرد که ساعتی قبل از ارتکاب جرم با یک مسلمان مراکشی داشته است.

کاخ پاپ های شهر اوینیون فرانسه یکی از بناهای تاریخی است که توریست های زیادی از ان بازدید می کنند.

تا پیش از این،حک عناوین ضد اسلامی روی دیوارهای مراکز اسلامی و مساجد در فرانسه مرسوم بوده است، باید دید واکنش مقامات در قبال چنین توهینی که همزمان اسلام و مسیحیت را نشانه رفته است چه خواهد بود.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



بازدید : 553
نویسنده : محمد رضا نجفی
پیرانشهر :: تلاش عجیب یک روزنامه اصلاح‌طلب برای تطهیر توهین کنندگان به پیامبر/ شرق هم حامی دولت فرانسه شد!
 
تلاش عجیب یک روزنامه اصلاح‌طلب برای تطهیر توهین کنندگان به پیامبر/ شرق هم حامی دولت فرانسه شد! + عکس 1393/11/05

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا طی هفته های اخیر اقدامات صورت گرفته توسط سرویس های اطلاعاتی، امنیتی و جاسوسی غرب سبب شد تا بار دیگر کشورهای اروپایی شاهد ادامه پروژه اسلام هراسی در این قاره باشند و این بار فرانسه به عنوان مدعی دموکراسی، آرمان و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان سراسر جهان را زیر پا گذاشت و با توهین هایی که نثار پیامبر این دین مبین صورت گرفت، خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت.

 

این اقدام توهین آمیز توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو کافی بود تا عمال خود ساخته غرب به نام اسلام، اقدام به وحشیگری در کشور فرانسه کرده و روی به گروگانگیری به بهانه دفاع از پیامبر اسلام آورند. این در شرایطی است که عملیات تروریستی صورت گرفته در فرانسه دقیقا توسط همان افرادی مدیریت شد که در سال ها و ماه های اخیر، گروهک های تروریستی داعش و القاعده را تحت حمایت خود قرار داده بود.

 

اما نکته جالب توجه در این زمینه، تحرکات احمقانه برخی رسانه های داخلی در ماجرای توهین به پیامبر اکرم(ص) بود که در پی آن حتی کار به جایی رسید که روزنامه مردم امروز به دلیل انتشار تصویری با عنوان "من شارلی هستم"، توقیف شد. چند روز بعد نیز مردم شهر تهران در اعتراض به توهین به پیامبر اکرم مقابل سفارتخانه فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تجمع کردند اما هیچ یک از روزنامه های اصلاح طلب، خبر و تصویری از این تجمع در صفحات خود منتشر نکرد تا نشان دهند سیاست زدگی این جریان به حدی رسیده که حتی برای پیامبر اسلام نیز حاضر به از خودگذشتگی نیستند.

 

حالا این بار نوبت به روزنامه شرق رسید تا به حمایت از دولت فرانسه پرداخته و تجمع اعتراضی مردم تهران را مورد نکوهش قرار دهد. شرق در این باره نوشت: "تظاهرات در تهران این سوال را ایجاد می کند که آیا اقدام شارلی ابدو طرف اعتراض ماست یا دولت و ملت فرانسه؟ گویی آن تصویر را دولت فرانسه کشیده و مدیرمسئول شالی ابدو هم وزیر خارجه آن کشور بوده است."


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



تحقیق
نوشته شده در دو شنبه 6 بهمن 1393
بازدید : 598
نویسنده : محمد رضا نجفی



صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 18 صفحه بعد