پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





بخشنامه تبعیض آمیز جهانگیری درباره حقوق کارمندان
نوشته شده در چهار شنبه 29 بهمن 1393
بازدید : 566
نویسنده : محمد رضا نجفی

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به بخشنامه دولت برای افزایش 25 تا 35 درصدی فوق‌العاده شغل کارمندان ستادی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: دولت هر ساله در قانون بودجه سالانه درصد حقوق کارمندان را اعلام می کند، بر همین اساس امسال نیز افزایش حقوق کارمندان 14 درصد در نظر گرفته شد. این در حالی است که قانون خدمات کشوری می گوید باید به نرخ تورم، حقوق کارمندان افزایش یابد.

. در این حالت سطح کیفی خدمات افزایش و تعرفه های آنها متناسب با خدمات می‌شود. راه حلی برای رونق تلفن‌های ثابت با راه اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کشور، یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، تولید و ارایه محتوای مناسب با شرایط و فرهنگ کشور به کاربران شبکه‌های باند وسیع است، لذا با توجه

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق قانون خدمات کشوری پرداخت هرگونه وجه خارج از چارچوب این قانون ممنوع و دخل و تصرف در بیت‌المال است.

کنونی در بازار رقابت به افزایش تعداد کابرانش نیز منجر شود. یکی از مواردی که می تواند اپراتورهای اصلی را در انجام ارایه خدمات مناسب به کاربران یاری رساند؛ راه‌اندازی اپراتورهای مجازی تلفن همراه است. لزوم تعجیل در صدور پروانه راه‌اندازی ایران به عنوان یکی از کشورهایی که به تازگی اقدام به راه اندازی ن

 

عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: در این فصل از سال بخشنامه دولت در اختصاص 35 درصدی فوق‌العاده شغل به دستگاه‌های ستادی وزارتخانه‌ها امری غیرمعمول است. این در حالی است که دستگاه‌‌های ستادی در پایتخت یا برخی مراکز استان‌ها مستقر می باشد و دستگاه‌های صف در روستاها و شهرهای کوچک مستقر هستند، کارمندان پایتخت یا مراکز استان‌ها درآمد بیشتری داشته و پاداش و اضافه‌کار دریافت می کنند که کارمندان روستاها و شهرهای کوچک از آن محروم می‌باشند.

ح) حالت به واحده طول در تحفیف و چالش اصلی اپراتورها ارتقای شبکه‌های ارتباط سیار به نسل سوم و چهارم با مباحثی چون محتوا و نحوه ارایه سرویس‌های مناسب همراه بود. یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که برای یک اپراتور مطرح می‌شود این است که با توجه به زیرساخت های موجود چه سرویس‌هایی را می تواند به کاربران خود

 

وی با انتقاد از عدم پرداخت فوق‌العاده شغل به فرهنگیان گفت: ستاد آموزش و پرورش در پایتخت مستقر است و کاری انجام نمی دهد، معلمان جزء ستاد نیستند و بار اصلی کار آموزش و پرورش روی دوش آنها است.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی که دولت بارها اعلام کرده پولی برای افزایش حقوق فرهنگیان و یا معوقات آنان ندارد، پرداخت فوق‌العاده شغل به ستادها چیزی جز باندبازی و گروه‌بازی نیست.

نماینده مردم رشت اضافه کرد: ستادهای وزارتخانه‌ها به دولت نزدیک هستند و در پایتخت مستقر می‌باشند، این تبعیض آشکاری است و مجلس نباید اجازه دهد.

به گزارش مهر، در جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، بندی در خصوص افزایش عوارض آب بررسی می شد که قاضی‌پور درخواست حذف آن را مطرح کرد.

وی با این استدلال که از مردم پول می گیرید و به برخی کارمندان نورچشمتان فوق‌العاده شغل می‌دهید، از این عملکرد دولت انتقاد کرد.

در ادامه نیز جبار کوچکی‌نژادف نماینده مردم رشت در موافقت با سخنان قاضی پور از تخلف دولت خبر داد و این اقدام را خلاف قانون دانست.

در ادامه نماینده دولت در مجلس، از اظهارات کوچکی‌نژاد و قاضی‌پور انتقاد کرد و این بخشنامه را جزء اختیارات دولت خواند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: افزایش حقوق کارمندان - میزان افزایش حقوق - تبعیض ,



داعش امیران مکه و مدینه را منصوب کرد!
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 536
نویسنده : محمد رضا نجفی

داعش امیران مکه و مدینه را منصوب کرد!


خلیفه خود خوانده داعش برای مکه و مدینه امیر تعیین کرد!

 

 

ابوعمر التونسی، سخنگوی داعش به نقل از «ابوبکر بغدادی» سرکرده این گروه تروریستی از تعیین چند امیر برای مناطق مختلفی مانند مدینه منوره و مکه مکرمه خبر داد.

گروه تروریستی داعش تصاویری را از بیعت افراد سیاهپوش و نقابدار با امیر داعش در مکه منتشر کرد.

سایت خبری «پانوراما میدل ایست» با اعلام این خبر افزود این اقدام داعش، موجی از نگرانی را در عربستان در خصوص گسترش فعالیت گروه‌های جنایتکار به ویژه در سایه اوضاع شکننده سیاسی این کشور پس از مرک ملک عبدالله، به وجود آورده است./جمهوری اسلامی

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: داعش- جنگ عراق و داعش ,



بازدید : 568
نویسنده : محمد رضا نجفی

خانم تک تیراندازی که جانباز 75 درصد است/خاطراتم اشك رئيس‌جمهور را درآورد


امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.

 

 

دردهایش را مي‌شود در کلامش فهمید، هر چند زخم‌ها ، تاول‌های شیمیایی ، سرفه‌ها و دستگاه اکسیژنش هم حکایتی از درد دارد از مبارزاتش از سال‌های پیش از انقلاب و دفاع مقدس می گوید. از همرزم بودنش با شهید چمران و صیاد شیرازی ، حسن باقری و شهید همت اما از زمان شهادت شهید چمران که می‌گوید بغض راه گلویش را می بندد و اشک می‌ریزد. خودش می‌گوید وقتی خبر شهادت شهيد چمران را شنيدم انگار زينب بودم كه داغ برادر ديدم.
از آمدن سرزده رئيس جمهور به منزلش كه پرسيدم، گفت: رئيس جمهور هم با شنيدن خاطراتم اشك ريختند. بی ادعا آمدیم، بدون تعیین مزد كار كردیم و داشته‌هایمان را صرف انقلاب كردیم و از این معامله راضی هستیم. پس از این نیز با اینكه دارایی و توان جسمی نداریم اما در صورت لزوم سینه خیز هم به میدان مبارزه می رويم.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: جنگ- چریک - ,



واریکوسل (ناباروری در مردان)
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 554
نویسنده : محمد رضا نجفی

واریسی شدن وریدهای بیضه (واریکوسل)

 

کلیات

واریکوسلبهمعنایوجودتودهایازوریدهایگشادشدهدرطناباسپرماتیکباشد. اینطنابازبیضههابهسمتشکمامتدادمییابد. ووریدهایاین طناب در نهایت وارد سیستم گردش خون وریدی می شوند. طناب اسپرماتیک از عروق خونی ، عروق لنفاوی ، اعصاب و مجرای منی بر تشکیل شده است.

واریکوسلمیتوانددریکبیضهیادرهردوایجادشودولیدرحدود 85 درصدمواردایناختلالدرسمتچپایجادمیشودزیرا جریان خون در ایجاد سمت با مقاومت بیشتری روبرو می باشد. از آنجایی در اثر تجمع خون دمای اطراف بیضه ها تغییر می کند لذا همین امر در عملکرد
بیضه ها اختلال ایجاد کرده و سبب نازایی می شود. زیرا دما سبب تخریب و از بین رفتن اسپرمها
می شود.

 


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , واریکوسل , ,
:: برچسب‌ها: ناباروری درمردان- علت عقیم شدن مردان - چرایی عقیمی در مردان - واریکوسل- وریدی بیضه ها ,



مهمان خائن
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 636
نویسنده : محمد رضا نجفی



بازدید : 571
نویسنده : محمد رضا نجفی

دجال واره ! / بررسی آسیب های ماهواره با تکیه بر آیات و روایات

 

امروز ما با غول پرنده افسانه‌ای ۱۷ هزار سر و دست و پایی روبه‌رو هستیم که همه دنیا را به هم می‌دوزد و مرتبط می‌کند، غولی که چنگال‌های نحس خود را در بدنه خانواده فرو می‌کند و نگوییم در یک آن بلکه با چند پرده نمایش سفره، خانه و خانواده را بر می‌چیند که اگر برای قدیمی‌ها از این غول می‌گفتی دهانشان از تعجب باز می‌ماند که مگر می‌شود؟!

ماهواره با هدف از بین بردن ایمان و یاد خدا و ایجاد انحراف در اعتقادات و شک و شبهه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و این غول دجال واره(ماهواره) ابزار شیطان برای رسیدن به اهداف خود است ، در این مقاله اهداف  و آسیب های ماهواره  با تکیه بر آیات و روایات بیان شده است.

 


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ماهواره , ,
:: برچسب‌ها: بررسی آسیب های ماهواره با تکیه بر آیات و روایات ,



ماهواره
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 599
نویسنده : محمد رضا نجفی

چكيده
دراين مقاله كوتاه سعي بر آن شده كه اهداف شبكه هاي ماهواره اي و نقشي كه بر عهده دارند و همچنين بررسي آسيب‌هاي ماهواره اعم از آسيب‌هاي فردي، روحي رواني، خانوادگي، اجتماعی، ديني واعتقادي، و...با توجه به احاديث و آيات قرآن مورد بحث قرار گيرد.
كليد واژه
آسيب‌هاي ماهواره، اهداف ماهواره، دعوت به گناه، عوارض روحي، روان پريشي، خود ارضائي، هم جنس گرايي، افسردگي، تهاجم فرهنگي، پشيماني، نفاق، كيد.


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ماهواره , ,
:: برچسب‌ها: ماهواره - تهیدات ماهواره - اسیب های ماهواره ,



بازدید : 639
نویسنده : محمد رضا نجفی
در پیامی خطاب بە رهبر انقلاب؛

کوسرت رسول علی: کُردهای عراق خود را مدیون جمهوری اسلامی ایران می دانند

 

 معاون اول دبیر کل اتحادیە میهنی کردستان (یکیتی) طی پیامی، سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی ایران را خدمت مقام معظم رهبری تبریک گفت.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: کردستان - پیر انشهر ,



بازدید : 725
نویسنده : محمد رضا نجفی

آتش سوزی مدرسه و اقدام عملی سپاه مدیریت جهادی

 

فرمانده سپاه شهرستان پیرانشهر سردار علی شکوری در اولین ساعات بروز سانحه آتش سوزی در مدرسه روستای شختان ضمن بازدید از محل حادثه و بررسی دلایل آن دستور بازسازی سریع مدرسه مربوطه را به بسیج سازندگی صادر کردند .
بدنبال این دستور اکیپ جهادی و سازندگی سپاه شهرستان پیرانشهر بلافاصله در محل حاضر و کار بازسازی این مدرسه را آغاز کردند . به گفته عیسی عبدالعلی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر، مدرسه فوق با توجه به تاکیدات فرماندهی در خصوص آماده نمودن هر چه سریعتر مدرسه و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان طی 2 روز آینده تحویل اداره آموزش و پرورش داده می شود

:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: شین اباد -باز سازی مدرسه شین اباد ,



محمدرضا رحیمی به اوین منتقل شد
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 548
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور دایر بر تحمل 5 سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.

بر این اساس ماموران پلیس در تاریخ 93/11/26 با حضور در محل سکونت محکوم علیه وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: رحیمی - محمد رضا رحیمی- زندان -زندانی شدن رحیمی-معاون اول سابق رئیس جمهور ,